fighting lights

Published February 28, 2010 by crystalights

 

eh.

 

aku bukak lampu pun salah?

wah.

masalah ni.

jadinye kau boleh tidur dlm kesamaran cahaya lampu porch sbb bilik tidur kau yg strategic tu, tapi aku ni perlu tidur dlm kegelapan malam sbb menghidupkan lampu ruang tamu adalah diharamkan?

eh.

ko ni mem besar rumah ni ke?

aku duduk rumah ni FREE ke?

semalam boleh pulak hidupkan lampu.

ari ni tibe2 kene band?

jadi nye sume nak kene ikut sedap kepale ko la.

aku nk bukak lampu pun ko kene izinkan.

bile ko takde feel, aku tak boleh on laa lampu tu kirenye.

seriously

what exactly is your problem, huh?

aku bukannye switch on lampu bilik ko pun.

cume switch on lampu living room je.

because i can’t sleep if it’s too dark and i’m alone lain la mcm kau yg slalu ade org2 lain same2 masuk tidur

ataupun ko sebenarnye nak aku hidupkan lampu dapur (?) biar silau tingkap bilik ko tu terus 1 bilik terang benderang

setakat aku ni nak harapkan sikit cahaya dari ruang tamu lalu celah pintu bilik aku  pun salah?

tapi bile ko dh siap pkai toilet lampu tak ditutup mcm tkpe je.

bile hari dh siang lampu depan tak ditutup takpe pulak.

ader aku berbunyi? masuk bilik tekan lock mcm aper

hbis tu takkan aku kene tidur dgn lampu pendaflour bilik ni menyuluh direct spanjang mlm?

lg baik aku tidur siang macam ko

seriously aku tak paham.

klau ko benci sgt then next time when i was calling like crazy frm the front gates to ask for a room you should have just said that the house is full.

you know what.

i don’t even think this place is even worth it.

that much dough on this kind of lay?

nah. not even worth a spitting penny.

no.

make that a splitting penny.

no i don’t really do typos.

correct spelling pwns. BIG time.

.
creds to aesthetics lighting

Leave a Reply

