titik hitam

Published June 10, 2011 by crystalights

aku kesal sgt sbb tak terfikir pun pasal waktu

ingatkan sempat nak get on the tram and find a place

rupe2nyer tak

akhirnyer terlepas jugak.

 

this is my own mistake

sbb tak sedar pun waktu berlalu cepat sgt

 

mlm ni nak tido awal

sbb tak sanggup nak terima what i’ve done.

 

aku tak nak rasa kosong

astaghfirullah

 

mudah2an bila hidup aku tak sibuk nanti,

jgn la hati aku terasa kosong pulak

 

mudah2an dpt aku berusaha bersungguh2 utk jadi lebih baik daripada hari ni dan hari2 semlm

 

mudah2an aku dpt berfikir betul2 sblm aku biarkan diri aku lost in my thoughts

smpai tak sedar yg aku tak sempat pit-stop tempat lain sblm mtahari terbenam

 

astaghfirullahalazim.

 

mudah2an tuhan ampunkan dosa2 aku

rasa mcm dh menggunung bertindan

ada ke tempat utk aku nanti

 

hari ni pun dah ada kesilapan yg berlaku

 

aku rasa mcm dh byk sgt mistake yg dh happen in my life

 

mcm dh byk sgt waktu yg hilang terbazir

astaghfirullahalazim.

 

insyaAllah cuti nanti

aku nak baca buku kakak usrah aku bagi

nak basuh baju2 and cadar aku

nak try and look for a part time job

nak bangun pada waktunya

nak tulis surat utk mak

nak kemas almari

nak sort out my notes

nak try to think about semester 2 subjects

nak prepare and join the sister’s winter trip.

 

aku nak try to be what i wasn’t before.

 

i still have to study for the next paper

 

hope that these papers will not carry me away from the rightful path

hope that i can still fulfill my obligations.

 

alhamdulillah utk exam hari ni

semoga diberi keredhaan utk exam (paper) seterusnya

dan semoga tuhan kurniakan keampunan-Nya pada aku, dan pada kita semua

 

Amin.

Leave a Reply

